czwartek, 23 maja 2013

Spotkanie z okazji Dnia Matki

Jest w maju taki dzień...

Dziś w Klubie Mam spotkanie z okazji Dnia Matki.

Dla każdej mamy były miłe niespodzianki.

Piosenki o Mamach, koszyczek z cukierkami dla Mam i piękny kwiat.
Buziaczek od własnego Dziecka, kawa i ciasto domowego wypieku.
Chwila wytchnienia...

           W tym szczególnym dniu
         Za wczoraj i za dziś
         za wszystkie trudy i starania.

         Za nieprzespane noce.
        Za cierpliwość, wyrozumiałość
         i że jesteś taką wspaniałą Mamą!

           26.05.2013 r.
Dziękujemy za pyszne ciasto!!!
 
UWAGA!!!
Zapraszam na następne spotkanie w Bibliotece 13 czerwca 2013 r. 
Dzień Dziecka w Klubie Mam  1 czerwca 2013 r. - PLENER
Szczegóły pod numerem tel. 698 918 446

PROGRAM IMPREZY

Z OKAZJI DNIA DZIECKA

2013

W KLUBIE MAM
„BLIŻEJ DZIECKA”

Zabawy z Klaunem
  1. Przywitanka integrująca-śpiewana. „Chodźcie wszyscy tu do koła…”
  2. Skręcanie zwierzątek z baloników, malowanie twarzy
  3. Tańce animacyjne: Boogie-Woogie, Jedzie pociąg, Gangnam Style, Lacucaracza
  4. Zabawy ruchowe z Klaunem w plenerze
  5. Pokaz baniek mydlanych przy muzyce na zakończenie 
Konkursy/zabawy:
Słodka meta
Wyścigi z piłką
Ruchoma tarcza
Pajacyk
Kolory
Mamo ile kroków mam do Ciebie
Chowane
Ciuciubabka
Poszukiwanie skarbu
Poławiacz słodyczy
Quiz z losowanymi numerkami do wykonania zadań
Taniec z balonem
Karaoke
Raz, dwa, trzy – Klaun patrzy
Kilka zdjęć ze spotkania dzięki Pani Małgorzacie Barczyk:











































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz