czwartek, 7 marca 2013

Dzień Kobiet w Klubie Mam

Spotkanie w Klubie Mam
7 marca 2013
Z okazji Dnia Kobiet, każda Mama będąca na spotkaniu otrzymała balonikowego kwiatuszka od swojego Dziecka.
Niespodzianką była darmowa pielęgnacja twarzy wykonana przez Panią Monikę Matejczyk - konsultantkę firmy Oriflame.
Dodatkową atrakcją dla Mam z okazji Dnia Kobiet, było losowanie nagród ufundowanych przez Regionalne Biuro Oriflame mieszczące sie na ul Kościuszki 7 w Trzebini.
Podziękowania dla Pani Moniki Matejczyk i Pani Małgorzaty Garlińskiej za ufundowanie nagród.
Każda Mama mogła także wylosować dla siebie darmową pielęgnację dłoni lub twarzy, która będzie wykonana w siedzibie Oriflame.

ZAPRASZAM za tydzień czyli 14.03.2013r. na spotkanie w Klubie Mam 
na godzinę 16.00
A na spotkaniu Mini Teatrzyk dla Dzieci plus prace plastyczne - moje propozycje na ozdoby świąteczne. A także pokazowe zajęcia z "Krainy doświadczeń"

Kilka zdjęć z dzisiejszego spotkania:
<!--[if lte IE 6]> <![endif]
























-->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz