czwartek, 31 stycznia 2013

Tańce integracyjne dla Dzieci z Rodzicami

Dziś na spotkaniu 31 stycznia 2013 r. 
Tańce integracyjne przy muzyce i Relaksacja "Na podusi"


Nad nami niebo gwiaździste…lecą kolorowe banieczki…jak tęczą malowane… wokół słychać śpiew ptaków i spontaniczny, szczery śmiech dzieci…przeplatany wesołymi dźwiękami muzyki relaksacyjnej dla Bobasa.
Wolno i cichutko czytamy bajeczkę relaksacyjną…Dzieci małą chwilkę leżą na podusiach, by odpocząć po wyczerpująco-męczących, ale jakże pożytecznych zabawach – tańców integracyjnych. Później przyszła pora na dmuchanie przez Dzieci banieczek, jako świetne ćwiczenie logopedyczne.
A i Mamusie dziś się świetnie bawiły, przypominając sobie znane zabawy ze swojego przedszkola…
Takie zajęcia odbyły się w Klubie Mam „Bliżej Dziecka” dnia 31.01.2013 r.
Celem była dobra zabawa, wyczerpanie energii naszych Dzieci i pokazanie możliwych sposobów na wyciszenie Dziecka po codziennym dniu pełnym wrażeń, aby mogło spokojnie zasnąć wieczorem, śniąc kolorowe sny, gdyż taki wpływ na Dziecko ma właśnie czytanie bajeczek relaksacyjnych przy muzyce. Pobudzają one wyobraźnię Dziecka, wyciszają i uczą relaksacji.
Spędzić niezapomniane chwile ze swoim Dzieckiem odrywając się od codziennych obowiązków, można przychodząc do Klubu Mam - zostawiając wszystko co w domu trzeba zrobić, aby całkowicie ten czas poświęcić na zabawy z własnym Dzieckiem, bo wiecznie nam tego czasu właśnie brakuje…Takie chwile są BEZCENNE! Dzieci tak szybko rosną...

Zapraszam na następne czwartkowe spotkanie na godzinę 16.00 

Zdjęcia ze spotkania:




















































Dalsze zdjęcia są dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty.























































































































Dla zainteresowanych:
Ukazał się nowy numer "Przełom" a w nim m.in.

 http://www.przelom.pl/przelom-online/8418/Ukazal-sie-nowy-5-numer-Przelomu/
<!--[if lte IE 6]> <![endif] -->

2 komentarze:

  1. Witam Serdecznie ! :) Na początek chciałam wyrazić swój zachwyt dla klubu działającego na terenie mojego miasta, o którym sporo słyszałam i aż mi wstyd, że do tej pory Was nie odwiedziłam z synkiem! Obiecuję nadrobić zaległości! Zastanawiam się tylko czy 7 miesięczny szkrab nie jest zbyt mały, aby uczestniczyć w mamowych spotkaniach z dziećmi :)? Bardzo fajnie, że prowadzony jest blog w tematyce mamowych podbojów! Zapraszam do siebie: http://www.klubmamtrzebinia.blogspot.com/ Mieszkanka Trzebini Serdecznie Pozdrawia Wszytkie mamy i ich pociechy. P.S. Chętnie podzielę się Waszymi osiągnięciami na moim blogu a i męża fotografa mam więc chętnie odwiedzimy Was i urządzimy małą sesję dla maluszków i mam :) W razie zainteresowania prosimy o kontakt :) Buźka od Cacynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyłka z linkiem (kopiowała Waszą domenę do swojego blogrolla...) A więc zapraszam na http://cacynkaa.blogspot.com/ :) Buźka jeszcze raz :)!

    OdpowiedzUsuń