piątek, 10 grudnia 2010

MIKOŁAJKI w Klubie Mam

Dzień 8 grudzień 2010 r. upłynął w Klubie Mam na spotkaniu z Mikołajem.

Dla niektórych dzieci było to pierwsze w życiu spotkanie z Mikołajem, więc było wiele emocji. Zarówno dla dzieci jak i dla Mam. I nie wszyscy od razu polubili Mikołaja...ale jak dał prezent to już było w porządku.

Prezenty rozdane, bo jak twierdziły dzieci były grzeczne cały rok.

Czekamy zatem na następne takie spotkanie za rok.






Mikołaj i jego pomocnik



"Byłeś grzeczny?" - pyta Mikołaj



Biorę prezent i uciekam


Co tam jest w środku?




                                                                    






Ja chcę do mamy...




Może w przyszłym roku ja będę Mikołajem?




Ładna ze mnie Mikołajka?





Teraz ja jestem Mikołajem.

document.write("");



1 komentarz:

  1. No ślicznie Aniu:) fajne fotki
    Dzieci miałe radoche:)
    sciskam :*

    OdpowiedzUsuń